Nordvalls/Lexit Labels på Etiketteskole-turné i Norge!

Nordvalls Etikett AB har i en årrekke tilbudt sine kunder i Sverige merverdien av Etiketteskolen – en dag sammen hvor læren om etiketten står i fokus. Her deler Nordvalls’ ansatte fra ulike avdelinger sin kunnskap innen alt fra materialer, fargelære, miljø og bærekraft til trykketeknikker og trender.

Gjennom årene har Nordvalls Etikettskole utdannet mer enn 100 kunder. Det har vært en suksess som har bidratt til økt kunnskap og forståelse for hverandres drift og krav. Resultatet blir et forbedret samarbeid mellom kunde og leverandør.

Muligheten for å ta del i en engasjerende og lærerik undervisningsdag på Etikettskolen er nå endelig kommet til Norge!

I mars 2023 kjøpte Nordvalls Label Group etikettvirksomheten fra Lexit Group. Lexit Labels AS ble da etablert som Nordvalls’ virksomhet i Norge.

I året som har gått har vi blitt godt tatt imot i Nordvalls familien og integrert i det store fagmiljøet i bedriften. Nordvalls er nå Skandinavias største etikettleverandør, og med vårt fortsatt tette samarbeid med Lexit Group har vi en unik faglig tyngde.

Fra 1. september endrer vi navn fra Lexit Labels AS til Nordvalls Etikett AS – og vi følger selvsagt opp suksessen med Etikettskolen.

Etikettskolen er på turné!

Vi er allerede i gang og avholdt den første norske Etikettskolen 6. mars i Oslo. Den ble fort fullbooket, og vi har lovet en ny samling i hovedstaden. Men først vil vi fullføre den påbegynte turnéen.
Trondheim ble besøkt 5. juni, og vi reiser videre til nye storbyer for å avholde Etikettskolen minst to ganger til i løpet av høsten. Første by ut blir Stavanger 12. september.

Hva sier andre om Etiketteskolen

«Jeg tar med meg en mye større forståelse for prosessen rundt trykking og alle mulighetene».

«Nå forstår jeg bedre helheten i prosessen og det er godt å høre mer om miljøaspektet da det er i tråd med våre bærekrafts mål».

«Utrolig godt organisert og god balanse i innhold».

Hva lærer du?

Etikettskolen gir deg en spesialisert kundeopplæring og bredere kunnskap om hvordan vi produserer etiketter ut fra dine ønsker og behov.

• Hva er en etikett?
      Gjennomgang av de ulike bestanddelene i etiketter.
    • Materialkunnskap
      Velg riktig materiale til riktig produkt.
    • Miljø og bærekraft
      Hvordan jobber Nordvalls med bærekraft i alle deler av vår virksomhet, miljøvennlige materialer og hva vi gjør for å redusere vårt, men også ditt, klimafotavtrykk.
    • Trykkteknikker
      Forskjeller og fordeler med bruk av ulike trykkmetoder og spesialeffekter.
    • Fargelære
      Enkel innføring i fargelære og hvordan det påvirker trykkresultat.
    • Prepress
      Hvordan vi kontrollerer og bearbeider filer for å oppnå best mulig kvalitet i trykk.
    • Etikettering/tiltrykk
      Utfordringer kunder kan møte i egen produksjon.
    • Produksjonsprosessen
      Enkel gjennomgang av en hel produksjonsprosess.

Etikettskolen er en perfekt mulighet hvis du er nysgjerrig på å lære mer om etiketter, hvilke muligheter som finnes samt få svar på dine spørsmål.

Har du spørsmål om Etikettskolen eller etikettene dine? Ta kontakt med din salgskontakt eller send oss ​​en epost på kontakt@nordvalls.no

Hjertelig velkommen til Etikettskolen!

1. september bytter Lexit Labels navn til Nordvalls Norge. Den nye kontaktinformasjonen er som følger:

Dette er markedsføring fra en av våre annonsører på Emballasjeforeningen.no