Møt våre medlemsbedrifter på Scanpack: NORSIRK

For aller første gang vil NORSIRK ha sin egen stand på Scanpack i år. Hege Skodje, Key Account Manager i NORSIRK, forteller at det er viktig for dem, som et produsentansvarsselskap, å møte både eksisterende og potensielle nye kunder.

– Mange av våre nåværende kunder ser fordelen med at NORSIRK håndterer hele 10 produsentansvarsordninger, noe som gjør oss til en totalleverandør for produsentansvar i Norge. Scanpack er en av Europas største møteplasser for emballasjebransjen, og den er også viktig for NORSIRK og våre partnere i Nordic PRO, et samarbeid mellom nordiske produsentansvarsselskaper, sier Skodje.

Selv om det er første gang NORSIRK har egen stand, har selskapet deltatt flere ganger tidligere sammen med den svenske partneren TMR, som nå er en del av Nordic PRO-samarbeidet.

Skodje gleder seg til å møte bransjekollegaer, samt både gamle og nye kunder.

– Med et så bredt publikum tror vi at vi har en unik mulighet til å bli eksponert for aktører fra hele emballasjens verdikjede, inkludert produsenter, leverandører, forbrukere, og kanskje også gjenvinnere, sier hun og legger til:

– Vi i NORSIRK skal vise frem vår ekspertise innen produsentansvarsordningene og stiller med et sterkt team i Gøteborg. Vi ser frem til gode samtaler med alle ledd i verdikjeden for å utveksle kunnskap og innsikt.

I tillegg til våre produsentansvarstjenester tilbyr NORSIRK også skreddersydde rådgivningstjenester innen bærekraftig emballasje, sirkulær økonomi, og compliance med gjeldende regelverk.

– Slik at vår ekspertise hjelper kundene med å sikre at de oppfyller sine lovpålagte forpliktelser, samtidig som vi identifiserer muligheter for mer bærekraftige løsninger i produksjons- og emballasjearbeidet, sier hun.

Besøkende til NORSIRKs stand kan forvente mer informasjon om Nordic PRO og hva samarbeidet innebærer for produsenter og importører. Det vil også være anledning til å lære mer om NORSIRKs kurs- og rådgivningstjenester innen bærekraftig emballasje og sirkulær økonomi, i tillegg til deres 10 produsentansvarsordninger.

Du finner NORSIRK på Scanpack i hall C, standnummer C04:27.psum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sodales eros arcu, id mollis metus pretium vitae.