For tredje år på rad inviterte Lexit til «minimesse» i Posthallen i Oslo. 130 deltakere til årets arrangement er dobbelt så mange som i fjor.
10-15 Lexit-ansatte hadde mer enn nok å gjøre med å ta av seg kunder som hadde tatt turen til minimessen i Posthallen for å se på nyheter og snakke med selgerne.
Viste hele spekteret
Ifølge Annett Malmo, key account for etiketter, var det flest kunder fra andre industrier enn matindustrien som besøkte messen denne gangen. Lexit viste produkter fra alle sine segmenter:
- Produktmerking
- Etiketter
- Datafangst
- Software-løsninger
- POS/Retail
- Service/Support
Nyheter om etiketter
Likevel kunne Annett Malmo også fortelle om et par nyheter på etikettsiden.
– Vi bygger på fabrikken i Göteborg, så den blir på over 2.500 kvadratmeter, det vil si dobbelt så stor som nå, fortalte hun.
– Samtidig investerer vi stort i en ny trykkpresse fra Bobst. Vi diskutert frem og tilbake om vi skulle velge en flexo eller digital og endte opp med en digital flexopresse som kombinerer det beste fra to verdener, sier Malmo.
På messen viste de også en banderole-løsning, der Lexit både kan trykke etiketten og levere maskiner for å påsetting av banderolene.