God sommer fra Emballasjeforeningen

Kjære medlemmer i Emballasjeforeningen.

Første halvdel av 2024 har Emballasjeforeningen hatt høy aktivitet, med møter, webinarer, seminarer og generalforsamling, for å nevne noe.

Men, aktivitetene kommer ikke til å stoppe etter ferien. 14. august deltar vi på Arendalsuka med panelsamtale med Klima- og miljøminister Andreas Bjelland Eriksen og viseadministrerende direktør i NHO – Politikk og myndighetskontakt, Anniken Hauglie, og flere representanter fra vår verdikjede. Her skal de snakke om muligheter og dilemmaer i den nye emballasjeforordningen.

Grunnkurs Emballasje og emballering har oppstart av klasse 54 i Fredrikstad den 16. september.

21. og 22. november er Emballasjedagene tilbake på Scandic Park Hotell i Sandefjord! Programkomiteen er allerede godt i gang med arbeidet,og vi gleder oss til å dele mer informasjon med dere etter ferien.

Vi er stolte over å ha dere som medlemmer, og vi ser frem til å fortsette vårt gode samarbeid etter ferien.Vi vil fortsette å støtte dere i alle emballasjerelaterte spørsmål og å være en plattform for kunnskapsdeling og nettverksbygging. Vi ønsker dere en herlig sommer fylt med glede, avslapning og inspirasjon.

God sommer!

Kari, Yngve, Mari og Bjørn

22. Oct 2024 - 25. Oct 2024Scanpack 2024 – Nordens største emballasjemesseSwedish Exhibition & Congress Centre
22. Oct 2024Innspillsmøte om nytt emballasjeregelverk i Miljødirektoratet